Slå denne pakken: Kung-Fu & Beatsplosion
Spar penger med en dobbeltpakke med kaloribrennende slåssing! Tre inn i Kung-Fu for Kinect og ta på deg helterollen! Spark og slå deg gjennom tegneserieskurker og se deg selv som stjernen av animerte kung-fu-tegneserier. Beveg deg til musikkens rytme i Beatsplosion for Kinect, slå gjennom kvarker og nøytrinoer og knus alt i fillebiter! Advarsel: Daglig bruk kan resultere i at du kommer skikkelig i form.