Skyforge: Klasse-samlepakke
Kunne du tenkt deg å være en av de mest fleksible og nyttige blant de Udødelige? Da er denne pakken perfekt for deg. Få umiddelbar tilgang til 15 ekstra klasser i Skyforge. Støtt laget ditt fra forsvarsposisjon, del ut skaden som Slayer, helbred de skadede som Alchemist eller ta støyten i front som Knight. Valget er ditt! Merk: Denne pakken gir ingen kompensasjon for klasser som allerede er låst opp. Hvis du allerede har låst opp noen av klassene i denne pakken vil den låse opp de øvrige, men du mottar ingen kompensasjon for klassene du allerede hadde låst opp. Denne pakken låser opp 15 klasser*: – Alchemist – Archer – Berserker – Gunner – Kinetic – Knight – Monk – Necromancer – Outlaw – Revenant – Slayer – Warlock/Witch - Soundweaver - Grovewalker - FireStarter *Klassene Cryomancer, Paladin og Lightbinder er allerede låst opp i spillet som standard.