Skrekkpakken
Tre nye figurskinn. Spill som Vampiress Mileena, Kraken Reptile og Pharoah Ermac i denne skinnpakken med skrekktema. Eiere av Kombat-pakken får tidlig tilgang, og må ikke kjøpe separat.