Skapningsskin: Super Tyrant 1998 (Resident Evil 2)
Et fryktinngytende fjes vender tilbake fra tidens skygger. Dette låser opp et skin til Super Tyrant, som bygger på figurens utseende i Resident Evil 2 (1998).