Siren Supremacy-pakken
Oppgrader spillopplevelsen som hvelvjeger med en rykende fersk stil! Denne pakken inneholder Ascendant-hodet og Ethereal-temaet for sirenen – du finner dem i menyen der du tilpasser figurene! Dette materialet er ikke inkludert i Season Pass.