Siren Learned Warrior-pakken
Gjør Vault Hunting-opplevelsen bedre med en helt ny stil! Denne pakken inneholder Professor of Pain-hodet og Dial M for Maya-teksturen til Siren - du finner dem på figurtilpasningsmenyen!