Single & Dual Glock 18C våpenpakke
Advarsel: Ustyrlig trang til å erklære selvidentifisering med loven når den brukes. Single and Dual Glock 18C utformet for Gunslinger-fordelen kommer med 5 unike utformingsvarianter.