Shoryuken: Skrekk
Pakke med alternative antrekk til Ultra Street Fighter IV. Inneholder nye skrekkantrekk til Ryu, Ken, Akuma, Gouken og Dan. Skrem vannet av motstanderne, og lur vennene dine til å underkaste seg av ren frykt!*Dette innholdet er kun kompatibelt med Ultra Street Fighter IV. Det vil ikke fungere med andre spill.