Shiness: The Lightning Kingdom
Shiness er et action-RPG som tar deg med på en reise i et univers som er på kanten til å kollapse. Bli med Chado og vennene hans på deres flygende skip for å reise mellom øyene på den ødelagde planeten Mahera... Etter at du krasjlander på en øde øy befinner du deg i en konflikt mellom flere kongedømmer. Men takket være Chados nyoppdagede ferdighet i å kommuniseres med Shiness, en mystisk ånd laget av magi kan denne eksplosive situasjonen ende med fred. Kjemp mot farlige fiender i hyperdynamiske kamper hvor du blander magi med tradisjonelle kampspillmekanismer. Få erfaringer for å utvikle karakteren din ved å lære spennende nye ferdigheter og trolldommer. Bli helten som til slutt vil føre sivilisasjonene på Mahera sammen til slutt!