Shift Quantum
Axon Vertigo, verdens ledende autoritet og din beste venn innen programmering for cerebral tilfredshet, lover bedre livskvalitet for alle gjennom deres Shift Quantum-program. Når du kobler deg til dette cyber-noir action-/puzzle-/plattformspillet vil din oppgave være å løse problemer og skape negativt rom ved å invertere verden, for å gjøre barrierer om til fluktruter. Gi verden et kvanteskift, vri om på dine omgivelser, og ikke minst på din egen hjerne for å avsløre hemmelighetene. Her kreves det sylskarp problemløsning for å komme opp i nivåene. Bruk spesielle spillelementer for å komme over hindringer og til utgangen for å finne lykken du søker og ble lovet av Axon Vertigo. Axon Vertigos Level Editor for Shift Quantum-programmet lar deg bygge dine egne nivåer og publisere dem til nettsamfunnet så andre kan spille og vurdere dem. Du må ikke begrense dine utfordringer, men utfordre dine grenser.