Shadow of the Tomb Raider
Opplev øyeblikket hvor Lara Croft blir kjent som Tomb Raider. I Shadow of the Tomb Raider, må Lara mestre en farlig jungel, overkomme grusomme graver og holde ut i sine mørkeste øyeblikk. I kappløpet om å redde verden fra en maya-apokalypse, vil Lara til syvende og sist møte skjebnen og bli kjent som Tomb Raider. Overlev og florer: Håndter en utilgivelig jungel for å overleve. Utforsk undervannsområder fulle av åpninger og dype tunnelsystemer. Bli ett med jungelen: Lara må bruke jungelen til sin fordel og angripe like fort som hun kan forsvinne, og sette frykten i fienden. Oppdag brutale graver: Skremmende graver, fulle av farlige utfordringer, som krever avanserte fremkomstteknikker for å bli nådd. Avdekk levende historie: Oppdag en skjult by og utforsk det største sentralområdet i et Tomb Raider-spill hittil.