Shadow of the Tomb Raider - Våpen: Grip of Fear
Motta Grip of Fear i Shadow of the Tomb Raider. Primitiv design, optimalisert for klatring og kamp. Fiender vil oftere bli slått ned og forblir oftere nedslått i lengre tid.