Shadow of the Tomb Raider - The Serpent's Heart - Tillegg
Møt konsekvensene av et mislykket opprør! For å redde livene til dedikerte opprørere, må Lara Croft ta seg gjennom det farlige farvannet til en tidligere usett utfordring, infiltrere en fiendtlig brakke og konfrontere dem direkte der de skjuler seg i fjellet.