Shadow of the Tomb Raider - «The Pillar-tilleggspakke
Finn sannheten bak legenden om Maya-apokalypsen! For å finne en gammel skatt må Lara Croft trosse en farlig storm i en helt ny utfordring, samtidig som hun kjemper mot Trinity.