Shadow of the Tomb Raider - The Nightmare-tilleggspakken
Oppdag hemmeligheten Uchu har fortalt ingen andre! For å oppnå et kraftig og mystisk våpen, må Lara Croft møte musikken i en helt ny utfordring, bekjempe fiender som ser ut som, men er helt annerledes fra alt hun har møtt før, og konfrontere den farligste fienden av dem alle; seg selv.