Shadow of the Tomb Raider - Sinchi Chiqa Battle Dress
Motta Sinchi Chiqa Battle Dress i Shadow of the Tomb Raider, som gjør at du kan lage ekstra ammunisjon og de allsidige platene på den gjør at du tar redusert skade fra prosjektilvåpen.