Shadow of the Tomb Raider - Myth Hunter-utstyr
Lag din egen historie med Myth Hunter-utstyrspakken! Myht Hunter-utstyret byr på Dragon Scales-plagget, som reduserer ildskade, forhindrer snubling og øker livoppfylling. Spillere mottar The Serpent Lash-buen, som gjør ekstra ildskade mot fiender.