Sett med 5 mynter og opplåsing av Madhouse-modus
Inneholder det følgende: – Myntene Defense, Attack, Instinct, Reload og Universal Ha disse i beholdningen for å få diverse statistikkøkninger. Myntene legges til gjenstandskassen din og kan brukes både i hovedspillet og i det ekstra historiekapittelet Not a Hero, som ikke koster noe ekstra. Når du har flere mynter, blir effekten større. – Opplåsing av vanskelighetsgraden Madhouse Låser opp den sinnssykt utfordrende vanskelighetsgraden Madhouse-modus, som vanligvis kun er tilgjengelig etter at man har fullført spillet.