Sébastien Loeb Rally EVO - Class S The Prototypes
Vi gir deg sjansen til å endre historien! Lancia ECV, Toyota 222D, Vauxhall Astra 4S og Peugeot Quasar, slik du aldri har sett dem før! Prototypeklassen består av fire biler som aldri har blitt sett på veien. Disse bilene venter på at du skl vise at de er verdige en sjanse i verden! Last ned DLC og skap en ny fremtid for dem!