Season Two – Stage One Liveries
Sesong 2 – Trinn 1-drakter. Denne draktpakken for sesong to tilføyer DiRT Rally 2.0 naturlige geometriske drakter, inspirert av det praktfulle rallylandskapet. Designen vil være tilgjengelig for fem biler i spillet.