Season 2 Token
I DiRT Rally 2.0 utfordres du til å kjøre på en rekke kjente rallysteder rundt om i hele verden med de kraftigste offroad-kjøretøyene som noen gang er laget, vel vitende om at selv den minste feil kan sette en stopper for etappen din.