Scourge Captain McPain - Awesomenauts Assemble! Kostyme
ADVARSEL: Du vil ikke kunne bruke dette innholdet om du ikke har Ted McPain. Du MÅ ha Ted McPain for å bruke dette kostymet i Awesomenauts Assemble! Denne utvidelsen vil låse opp et kostyme til Ted McPain i Awesomenauts Assemble! Scourge Captain McPain-kostymet har en unik kjenningsmelodi og seriemord-melodi i tillegg til nytt et stemmesett og unike lydeffekter til karakteren.