Scenario-sett 8
"Charge Into Enemy Lines", "Search for Azrael" og "Defense of the Keep of Saint Emmanuel" legges til som Free Mode-scenarioer under DLC 2. De nye våpnene "Dragonslayer Sword", "Ninja Stealth Blade" og "Dominator's Sword" blir tilgjengelig når du går i kamp med hver historiefigur. Når du har klart scenarioene, kan våpnene brukes i andre slag også. Du kan dessuten skaffe deg de begrensede Skill Card-ene "Bold and Resolute Marzban", "The Reticent Mardan" og "Dominating Sword Skills" i løpet av kampen dersom visse betingelser oppfylles.