Scenario-sett 7
"Ten Tasks", "Hunting Festival" og "The Way of the Knight" legges til som Free Mode-scenarioer under DLC 2. De nye våpnene "Shah's Blade", "Serican Bow" og "Knight's Lance" blir tilgjengelig når du går i kamp med hver historiefigur. Når du har klart scenarioene, kan våpnene brukes i andre slag også. Du kan dessuten skaffe deg de begrensede Skill Card-ene "A Banquet of Celebration" og "In Loyal Service" i løpet av kampen dersom visse betingelser oppfylles.