Scenario-sett 3
"Pursuit of Andragoras", "Capture Before Peshawar" og "Victor Over Ten Thousand" legges til som Free Mode-scenarioer under DLC 1. Du kan dessuten skaffe deg de begrensede Skill Card-ene "The Doomed Prince", "Burning Resolve" og "Might of the Tahir" i løpet av slaget dersom visse betingelser oppfylles.