Scenario-sett 2
"Battle for the Title" legges til som et Free Mode-scenario under DLC 1. Du kan dessuten skaffe deg det begrensede Skill Card-et "Roar of the Sher Senani" i løpet av kampen dersom visse betingelser oppfylles.