Scenario-sett 11
"Darkness Strikes Daryun", "Investigation in the Royal Capital", "Siege of Peshawar Fortress" og "Showdown at Atropatene" legges til som et Free Mode-scenario under DLC 1. Du kan dessuten skaffe deg de begrensede Skill Card-ene "Eyes Firm with Conviction", "Allegiance to One's Homeland" og "Eyes Burning with Revenge" i løpet av kampen dersom visse betingelser oppfylles. *Vær oppmerksom på at distribusjonen av dette innholdet kan opphøre uten forhåndsvarsel.