Sazh: Heads or Tails?
Lås opp nytt casinoinnhold og en ny episode som handler om Sazh i Serendipity. Fullfør episoden for å få Sazh som en alliert i kamp. For å få tilgang på dette innholdet må du først gå til Historia Crux (tilgjengelig f.o.m. kapittel 2) og så velge "Serendipity -??? AF-".