Saints Row IV Season Pass
Få det beste Saints Row IV har å tilby (ikke si til de andre pakkene at vi sa dette). Sesongpasset inkluderer to tilleggspakker med oppdrag og det ypperste våpenet i arsenalet til romvesenene: Rectifier.