Saints Row 2: Unkut-pakken
Pimp opp personligheten din med over 60 nye tilpasningsmuligheter, som Unkut-klokker, halskjeder, armbånd, T-skjorter, singleter, hettegensere og camisoler. Kjør overklasse med en preppy pologenser eller kjør enkelt med et par enkle jeans fra Sloppy Seconds. Du får også 16 nye tatoveringer.