Sacred Citadel - Jungle Hunt
Kampen er vunnet, men krigen er ikke over ennå! Den stinkende lederen til Grimmoc, "Big Mama", har stjålet seraphimen og skjult den i de farlige junglene til Ancaria! La "Big Mama" få smake sin straff og hent tilbake den verdifulle skatten. Slå deg sammen med venner, kombiner talenter og gjør dere klare for et nytt kapittel til Sacred Citadel. Opplev en helt ny omgivelse og 3 spennende bonusbaner.