Rustningsteksturpakke - Animerte
Denne samlingen inkluderer alle de kjøpbare animerte rustningsteksturene i Gears of War: Judgment - til en rabattpris! Inneholder ikke teksturer som er ekslusive til VIP-sesongpass.