ROMANCE OF THE THREE KINGDOMS XIII: Fame and Strategy Expansion Pack Bundle
Opplev de tre kongerikene med Officer Play på ekstremt nivå! «Romance of the Three Kingdoms 13» feirer 30-årsjubileet til serien og bygger på konseptet til «A Further Gathering of Heroes» for å oppnå det største fremskrittet i seriens historie. Med «Prestige», som kan kalles en offisers avgjørende tittel, og med Comrades til å hjelpe deg i å utføre dine behov, kan spillere oppleve større frihet og gå dypere inn i deres Officer Play. Det er ordre som stammer fra en herskers stil, strategi som nå må ta med «Key Points», som er spredt utover landet, i betraktningen, krigsråd hvor de beste planene til strategene blir virkelige og oppskalerte kamper mellom helter. Med alt dette og mer, kom og opplev den ultimate formen av Officer Play!