Fugoro er en mystisk kjempe, ansvarlig for katastrofen med Roguebook og kjent som en eventyrer, samler, pirat og frosketyv. Han har en stor ryggsekk full av skatter og magiske mynter, og er overraskende god med stokken, som setter sine spor på fiendene. Kombiner Fugoros kort med de andre heltenes, bygg kortsamlinger og oppdag kombinasjoner som knuser Roguebook. * En ny helt med en unik skatt, unike talenter og pynt du kan låse opp * Over 50 nye kort som får frem det beste av Fugoros unike egenskaper: magiske mynter, merker og ferdigheter * Fugoro er animert og har full stemme, yter gjennom hele eventyret og avslører mer av sagnet om Roguebook Den unike skatten Fugoro, mirakelforhandleren har, er den magiske stokken: det første angrepet Fugoro utfører i hver omgang gir +5 kraft. Lås opp Fugoro, mirakelforhandleren, ved å fullføre kapittel 1. Rekrutter ham ved å snakke med ham på baseleiren neste gang det er din runde.