Få kloa i alle skattene i Roguebook med Deluxe Pack som inkluderer massevis av ekstra innhold. – Fugoro, mirakelforhandleren: Spill Fugoro, en ny helt, og lås opp 50 nye kort, talenter og skatter du kan kombinere. -Alternate Art Pack: Ta på deg utfordringene i Roguebook i god stil med 3 kortdesign og eksklusive alternative illustrasjoner til 10 kort. – Roguebook - Hero Skin Pack: Kast deg ut i Roguebook i god stil med disse 4 eksklusive antrekkene. Inneholder et alternativt antrekk til hver av heltene Sharra, Sorocco, Seifer og Aurora.