Tilpass kortstokken med 3 kortdesign og eksklusive alternative illustrasjoner til 10 kort. - «Krog»-kortdesign: Bekjemp Krog-kongen og det er ditt. - «CAP-10»-kortdesign: Overvinn CAP-10 og det er ditt. - «Roguebook Mester»-kortdesign: Fullfør Roguebook én gang og det er ditt.