Rivals of Aether: Sylvanos and Elliana
Spill som de originale karakterene Sylvanos og Elliana med denne todelte nedlastingspakken for Rivals of Aether. Skogens hjerte Sylvanos representerer jord, mens luftarsenalet Elliana representerer luft. Nedlastingspakken kommer med to spillbare kjempere.