Rivals of Aether: Ranno and Clairen
Lås opp de to originale rollefigurene Ranno og Clairen for Rivals of Aether. Ranno, den giftige pasifisten, representerer vann, mens Clairen, flammens frelse, representerer ild. Denne pakken kommer med to rollefigurer og to slagmarkvariasjoner.