Rise of the Tomb Raider-sesongkort
Rise of the Tomb Raider Season Pass er oppdatert med helt nytt innhold. Utforsk Croft Manor i den nye Blood Ties-historien, og beskytt det mot en zombie-invasjon i Lara’s Nightmare. Overlev ekstreme forhold med en venn i den nye Co-Op Endurance-modusen på nettet, og ta fatt på den nye Extreme Survivor-vanskelighetsgraden. Du finner også et antrekk og våpen inspirert av Tomb Raider III og 5 klassiske Lara-skins. Eksisterende DLC utfordrer deg til å utforske et nytt gravkammer som innehar en urgammel, fryktinngytende skapning i Baba Yaga: The Temple of the Witch, og til å ta opp kampen mot infiserte rovdyr i Cold Darkness Awakened. Dette er den komplette DLC-samlingen for det prisbelønte Rise of the Tomb Raider med 12 antrekk, 7 våpen, 35 Expedition-kort og mer.