Få 8 eksklusive replikaer av offisielle Nolan X-Lite-hjelmer. Disse åtte X-Lite X-803 RS-karbonfiberhjelmene er replikaer av hjelmene som brukes i løp av Chaz Davies, Danilo Petrucci, Casey Stoner, Carlos Checa og Aron Canet.