«Europeiske produsenter»-pakken inneholder 76 reservedeler, livreer og rytterdrakter, som legges til i beholdningen din for bruk til å oppgradere dine Aprilia, BMW, Ducati og MV Agusta-motorsykler. - Aprilia: 1 rytterdrakt + 10 ytelsesdeler til RSV4 1100 Factory 2020 - BMW: 1 rytterdrakt + 10 ytelsesdeler til M 1000 RR 2021 - Ducati: 1 rytterdrakt, 1 sort livre + 10 ytelsesdeler til Panigale V4 R 2020 - MV Agusta: F4 Claudio 2018-livre + 10 ytelsesdeler til F4 RC 2019 Delpakken inkluderer også 16 Pirelli-frontdekk og 16 bakdekk, 4 Brembo Stylema-frontbremseklyper som er kompatible med alle de fire europeiske motorsyklene.