Start karrieren din med 10 Team Points og 50 000 credits til å kjøpe reservedeler og utstyr til rytteren din med så fort som mulig. Bruk Team Points til å bygge opp strukturen, oppgrader Research & Development og gjør laghåndteringen bedre.