RiMS Racing : Bahrain International Circuit Xbox One
Bahrain International Circuit, også kjent som Sakhir International Circuit, er en ultra-moderne bane hvor noen av de største motorsportkonkurransene avholdes. Kjent for sine korte strekninger og skarpe svinger, med en samlet lengde på 5,412 km, legges det vekt på presisjon i svingene og endring av tempo fremfor fokus på ren toppfart.