Riders of the Rustland
Gå utenfor byens grenser med den første innholdspakken til Trials Fusion: Riders of the Rustlands! Dette glemte folket lever rett utenfor den rikere regionen der Fusion foregår, og har ikke ressursene til innbyggerne i byområdet. De har blitt oversett og overlatt til seg selv, og de er tvunget til å bruke det de finner til å overleve. Mangelen på lov og orden gjør dette til et nådeløst sted. Enda mer action: - 10 nye baner (inkludert seks klassiske Trials-baner, to nye Supercross-baner et Skill Game og en FMX-bane). - 18 nye baneutfordringer (inkludert hemmelige funksjoner, hemmelige minispill osv.) - 5 nye achievements - Nye elementer i baneeditoren, som ødelagte biler og lagerbygninger og masse annet!