RIDE 5 - Free Pack 04
RIDE 5 - Free Pack 04 inneholder: - Aprilia RSV 1000 R (2009) - Honda VTR1000 SP-2 (2006) Honda VTR1000 SP-2 kommer direkte fra SBK-racing og trives best fra 6000 omdreininger og oppover med drømmeaktige ytelser! Aprilia RSV 1000 R er en balansert sykkel. Med en bredere styrevinkel er rammen stabil, og sidepanelene er tynnere for å gjøre det lettere for føreren å bevege seg.