RIDE 5 - Free Pack 03
RIDE 5 - Free Pack 03 inneholder: - Ducati Monster 900 (1993) - Kawasaki GPZ 900R Ninja (1989) 80-tallssymbolet GPZ 900R er den første Kawasaki-sykkelen som hadde den nå berømte Ninja-logoen, som har blitt et referansepunkt for entusiaster. En minimalistisk motorsykkel uten kåpe: Ducati Monster 900 var en av de første nakensyklene, som markerte et vendepunkt, takket være kraften i den tosylindrede motoren.