RIDE 5 - Credits Multiplier
Doble kreditten opptjent ved slutten av et løp med RIDE 5 - Credits Multiplier for å gjøre det lettere å skaffe favorittsyklene, i tillegg til komponenter og tilpasninger! Denne DLC-en følger med RIDE 5 - Season Pass.