RIDE 5 - Born to Race Pack
RIDE 5 - Born to Race Pack inneholder: - BMW M 1000 RR - Racing Modified (2023) - Ducati 1299 Superleggera (2017) - Honda CBR 600RR HRC (2021) - Honda CBR 600RR HRC - Racing Modified (2021) - MV Agusta Brutale 1000 RR - Racing Modified (2021) - Bane: Vallelunga Som navnet antyder, har Born to Race Pack motorsykler som er spesifikt laget for å skinne på baner som Vallelunga, en av Italias mest moderne baner! BMW M 1000 RR Racing Modified er basert på S 1000 RR-sportssykkelen, og har enda bedre ytelser og en maksfart på 314 km/t takket være utstrakt bruk av karbonfiber. Hypernakensykkelen MV Agusta Brutale 1000 RR har 219 hestekrefter ved 13 000 omdreininger og aggressiviteten til en Racing Modified, på samme måten som 1299 Superleggera som med en tosylindret motor er en av de kraftigste syklene til Ducati, med bare 500 produserte eksemplarer . En annen sjeldenhet er Honda CBR 600RR HRC, som bare ble utgitt i Japan og var designet spesielt for å konkurrere i supersport, sammen med Racing Modified-versjonen, som er enda mer ekstrem! Denne DLC-en følger med RIDE 5 - Season Pass.