RIDE - 2015 Top Bikes Pack 2
Med DLC-en RIDE - 2015 Top Bikes Pack 2 kan du suse rundt banene på 7 av de beste motorsykkelmodellene som ble produsert i 2015, av de mest anerkjente produsentene i verden, inkludert Honda, BMW, MV Agusta og Suzuki!