Ride 2 Free Bikes Pack 8
"Skaff deg den nedlastbare Free Bikes Pack 8 for å få to nye modeller i garasjen! F800 har vært i produksjon siden 2006 og har kommet i ulike modeller, deriblant F800R. Med en vekt på 177 kg og en motor med 87 hk ved 8000 omdreininger har F 800 R utmerket ytelse, og den er lett å kjøre både i by og på landevei. Chris Pfeiffer bruker F800R til stuntene sine på grunn av kombinasjonen av lav vekt og stor kraft. En oppdatert versjon av GSR 750. Ideen med å kombinere den kompakte GSX-R 750 med lav vekt og høy ytelse var det viktigste da ""Z""-versjonen skulle produseres. Den leverer på sportssykkelnivå med 106 hk og et dreiemoment på 80 Nm ved 9000 omdreininger. Hva venter du på? Skaff deg dette gratis nedlastbare innholdet og utvid samlingen!"